This page was exported from De Professionele Dialoog [ https://www.hartgerwassink.nl ]
Export date: Tue Jul 16 0:31:14 2019 / +0200 GMT

Vakpublicaties


2018 2017
  • Wassink, H., & George, S. (2017). Enabling Human Potential to Unfold Within School Environments: Education as Dialogue and Narrative at Multiple Levels. Learning for Well-Being Magazine, (4). Retrieved from https://www.l4wb-magazine.org/mag04-art03 slotje_open
2016
  • Wassink, H. (2016). De bestuurder als 'voorbeeldig leider'. Van 12 tot 18, (februari), 10–11. slotje_open Wassink, H., & Stevens, L. (2016). Het is steeds weer de pedagogische vraag. Van 12 tot 18, (december), 6–8.
  • Wassink, H. (2016). Intern toezicht namens de morele eigenaren. De Nieuwe Meso, 3(3), 15–20.
  • Wassink, H. (2016). Het onderwijs neemt de opvoedkundige staak niet serieus genoeg. Interview met Ton van Rijn. De Nieuwe Meso, 3(1), 98–103.
  • Wassink, H. (2016). Van taak naar verantwoordelijkheid. Goed toezicht: terug naar de basis. Goed Bestuur &Toezicht, platform voor governance, 12, 4, 44-49.slotje_open
2015 2014
  • Wassink, H. (2014). Onderwijs in transitie. Vives Magazine Nr 142, 38–39.
  • Wassink, H. (2014). Het leren van professionals. Blijvend belang van Theory in Practice: Increasing Professional Effectiveness. De Nieuwe Meso 1, 1, 62-68 slotje_open
  • Stevens, L. en Wassink, H. (2014). Een smalle kijk op onderwijskwaliteit. De Nieuwe Meso 1, 1, 96-100 slotje_open
  • Wassink, H. en Bakker, C. (2013). Wassink, H. en Bakker, C. (2014) Normatieve professionalisering en begeleiders in het onderwijs. Beter Begeleiden Digitaal, maart 2014 slotje
2013 2012
  • Jansen, Sandra, en Wassink, Hartger. (2012). Het verbinden van persoonlijke ontwikkeling en teamontwikkeling. Meso Magazine, 186, 17-21
  • Meijs, Celeste, Wassink, Hartger en De Laat, Maarten (2012). Zicht op informele kennis. Opleiding en Ontwikkeling, 5, p. 44-49
  • Wassink, H. (2012). Gespreid leiderschap maak je samen. Van 12 tot 18, mei, p. 24-25
  • Wassink, H. (2012). Kwetsbaarheid als kracht. Van 12 tot 18, maart, p. 22-23
2011 2010 2009 2008 2007
  • Wassink, H. (2007). Opvattingen over leiderschap in het onderwijs. “Gespreid leiderschap” in het onderwijs: oude wijn in nieuwe zakken? Meso magazine, (156), 19-22.
2006
  • Thinking while leading. Understanding School Leaders' Everyday Thinking. Opleiding en Ontwikkeling, 12, p. 29-30
  • Complexer vragen, complexer advieswerk. (Met Annet Taen en Hans van Gansewinkel). Meso Magazine, 151, p. 4-8
2005
  • Dagelijkse denkprocessen van schoolleiders. Meso Magazine, 141, p. 3-6
2003
  • Wassink, H. (2003). De ontwikkeling en het gebruik van visie in de dagelijkse praktijk van schoolleiders. Meso magazine, (131), 3-8.
  • Wassink, H. (2003). Ruimte geven of doordrukken? Hoe je met visie richting geeft aan inhoud en proces. Kader Primair, (December), 36-38.
Post date: 2011-09-01 22:40:10
Post date GMT: 2011-09-01 20:40:10
Post modified date: 2019-01-07 10:56:12
Post modified date GMT: 2019-01-07 08:56:12
Powered by [ Universal Post Manager ] plugin. HTML saving format developed by gVectors Team www.gVectors.com